b_300_0_16777215_00_images_photo7728542845.jpgسرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: در حوزه بهداشت و درمان با مشکل جدی مواجه هستیم، حل مشکلات عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی را می‌طلبد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان معمولان صبح روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه محمد ناظری سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان میزبان دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان بود تا در جلسه‌ای مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان معمولان بررسی شود.

 

ناظری سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان با مشکل جدی مواجه هستیم، گفت: تعداد پزشکان فعلی جوابگوی مراجعات نیست و بایستی برای افزایش تعداد پزشکان مستقر در شهرستان معمولان برنامه ریزی و اقدامات جدی صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه افزایش تعداد آمبولانس های شهرستان امری ضروری است، ادامه داد: به دلیل کمبود امکانات گاها مردم برای یک آزمایش ساده هم به مشکل می‌خورد ‌و اوضاع در بخش افرینه به مراتب نامناسب تر از معمولان است.

 

ناظری با اشاره به اینکه منکر خدمات دانشگاه علوم پزشکی نیستیم، افزود: با توجه به ارتقاء معمولان به شهرستان، انتظار این است که مرکز بهداشت معمولان به شبکه بهداشت و درمان ارتقاء یافته تا در بحث تجهیزات، امکانات و نیروی متخصص نیز به تناسب آن فراهم شود چراکه امکانات فعلی کفاف نیاز مردم را نمی‌دهد.

 

دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز ضمن تبریک ارتقا معمولان به شهرستان و انتصاب فرماندار، گفت: موضوع سلامت همواره یکی از جدی ترین دغدغه های مردم است و مطالبات مطرح شده از سوی فرماندار به حق است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه کمبود پزشک یک موضوع جدی در کل کشور است، افزود: به دنبال بهبود شرایط خدمات بهداشت و درمان در معمولان هستیم و نوید خواهیم داد روند استقرار امکانات و افزایش سطح بهداشت و درمان را آغاز و بزودی این مشکلات رفع خواهد شد اما با توجه به روند اداری موجود کمی زمانبر خواهد بود.

 

گفتنی است در این جلسه جلال جهانگیری رئیس دادگستری معمولان، دکتر علی فرهادی معاون توسعه و دکتر مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، جواد نظری رئیس و علی غلامی عضو شورای شهر معمولان و زیودار سرپرست مرکز بهداشت معمولان حضور داشتند.

 

در پایان از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی به صورت میدانی از درمانگاه معمولان بازدید و مشکلات جمع بندی شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید