b_300_0_16777215_00_images_IMG_20250722_002744_337.jpg

فرماندار معمولان گفت: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی شفاف، راهنمایی دقیق و پیگیری مستمر از رسالت های اصلی مجموعه فرمانداری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان معمولان، صبح روز یکشنبه ۲۹ تیر جلسه داخلی فرمانداری شهرستان با حضور معاون، بخشداران و کارشناسان فرمانداری برگزار شد.

 

بابک امرایی تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی شفاف، راهنمایی دقیق و پیگیری مستمر موضوعات شهرستان را از رسالت های اصلی مجموعه فرمانداری برشمرد و افزود: در تمام حوزه ها خود نماینده مردم دانسته و با احصای مطالبات مردمی و نظارت بر روند حسن انجام کار دستگاه‌ها اجرایی و خدمات رسان بایستی خدمات دولت چهاردهم را برای مردم قابل لمس کنیم.

 

فرماندار شهرستان معمولان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم خستگی نمی‌شناسد؛ گفت: تمام توان خود را جهت پیگیری مشکلات مردم بکار گرفته ایم.

 

وی تحقق اهداف مورد نظر استاندار در خصوص برنامه راهبردی توسعه شهرستان را ضروری دانست و گفت: برنامه ریزی هدفمند در جهت اجرای طرح های عمرانی و پیشران در راستای اجرای برنامه توسعه شهرستان در اولویت باشد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید