b_300_0_16777215_00_images_IMG_20250802_213941_864.jpg

معاون فرماندار شهرستان معمولان با اشاره به ضرورت یادآوری و تبیین دستاوردهای دولت تاکید و گفت: ادارات با فعال کردن ارتباط با مردم و رسانه ها نسبت به ارائه مستمر گزارش عملکرد و تقویت اعتماد عمومی اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان معمولان، شنبه ۱۱ مرداد جلسه شورای اداری شهرستان معمولان به ریاست شهسواری معاون فرماندار و با حضور فاضلی و فرخ نژاد بخشداران مرکزی و افرینه، باقری فرمانده انتظامی، علی‌محمدی فرمانده حوزه بسیج و اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات شهید باباخانی فرمانداری معمولان برگزار شد.

 

حسن شهسواری در این جلسه اظهار کرد: هفته اول شهریور ماه بمناسبت گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، به نام هفته دولت نامگذاری شده و طبق تاکید مقام معظم رهبری، دستاوردهای دولت در این هفته یادآوری و تبیین می‌شود.

 

وی ادامه داد: ارائه میز خدمت توسط ادارات شهرستان در نماز جمعه، غبارروبی قبور شهدا و افتتاح پروژه‌ها از جمله برنامه‌های هفته دولت در شهرستان معمولان است.

 

معاون سیاسی فرماندار شهرستان معمولان با اشاره به سند توسعه راهبردی این شهرستان بیان کرد: این سند نقشه راه است که استاندار و فرماندار بر اجرای این سند تاکید دارند. وی عنوان کرد: مهم‌ترین پروژه تعریف شده در این سند، جاده مواصلاتی خرم‌آباد به معمولان بوده و همچنین به طرح‌های اشتغالزایی خصوصا در حوزه کشاورزی توجه ویژه شده است.

 

شهسواری در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار تصریح کرد: ۱۷ مرداد بمناسبت شهادت هم استانی ما، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده و نشان دهنده اهمیت اطلاع رسانی درست است که نقش مهمی در امیدآفرینی مردم دارد.

 

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع می‌تواند نقش مهمی در آگاهی مردم داشته باشد و از گمراه کردن آنان جلوگیری شود؛ در همین راستا تمام ادارات شهرستان موظف هستند نسبت به معرفی روابط عمومی، تقویت ارتباط با مردم و رسانه ها و انعکاس اخبار فعالیت ها اقدام کنند. لازم به ذکر است در ادامه برخی مدیران به بیان برنامه‌های هفته دولت پرداختند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید