b_300_0_16777215_00_images_IMG_20250810_185200_778.jpg

امرایی فرماندار شهرستان معمولان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان معمولان متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگار؛ آنانکه استعدادشان با دغدغه‌مندی آمیخته شده و چرخش قلمشان به عنوان صدای مردم در راستای مطالبات و مشکلات عمومی است که بدون هیچ چشم‌داشتی صادقانه با نقدهای منصفانه و ارائه پیشنهادات منطقی در راستای توسعه جامعه گام بر میدارند.

 

آنانکه در جهاد تبیین همواره تلاش کرده اند خدمات نظام و دولت را نیز برای آگاهی بخشی جامعه به مردم انتقال دهد، عزیزانی در تمام لحظات و بحران ها جهت ایجاد روایت اول، انتقال اخبار صحیح به جامعه و جلوگیری از جنگ روانی با نشر اخبار کذب دشمن در میدان بوده اند و در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اخیر شجاعانه در زیر بمباران موشک ها و اخبار ناامید کننده ایستادند و صلابت ایران عزیزمان را به تصویر کشیدند.

 

امروز که گفتمان «وفاق ملی» تمام تلاش خود را برای ایران به کار گرفته است نقش اصحاب رسانه در راستای تحقق وفاق و کمک به دولت بسیار پررنگ است لذا با قلم‌زدن در راستای منافع ملی به دور از گرایش های سیاسی، تمام اهداف سند توسعه محقق خواهند شد.

 

اینجانب ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار هم تبار شهید محمود صارمی را گرامی داشته و روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم، امید که همواره در راستای رسالت خطیر خبرنگاری موفق و سربلند باشید.

بابک امرایی

فرماندار شهرستان معمولان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید